Contact

Om onze huisartsenzorg zo toegankelijk mogelijk voor iedereen te houden kunt u bij ons op verschillende manieren in contact komen met de praktijk. U kiest wat op dat moment bij u en de situatie past en waar u zich comfortabel bij voelt. 


Heeft u een vraag die niet direct behandeld hoeft te worden en geen spoed heeft?


Dan kunt u het beste via onze patiëntenomgeving of de Uw Zorg Online app de praktijk een bericht sturen met uw vraag en uw telefoonnummer waarop u te bereiken bent.


Wij beantwoorden uw vraag binnen een werkdag of nemen telefonisch contact met u op. Bijvoorbeeld omdat wij meer informatie nodig hebben of met u een afspraak willen maken voor het spreekuur.


Mocht u hulp nodig hebben om toegang te krijgen tot de patiëntenomgeving van de praktijk of de installatie of gebruik van de Uw Zorg Online app dan verwijzen wij u naar de informatie op onze website.


Komt u er toch niet uit? Neem dan telefonisch of per e-mail contact op met de praktijk en wij helpen u graag verder.

U kunt de praktijk bellen op 0180-631783 

  • van 8:00 tot 10:00 uur,
  • van 11:00 tot 12:00 uur
  • van 13:30 tot 17:00 uur.


U krijgt een doktersassistente aan de lijn die u verder helpt


Op de overige tijden tussen 8:00 uur en 17:00 uur kunt u de praktijk bellen op 0180-631783 en een bericht inspreken (noem uw naam en telefoonnummer waarop u te bereiken bent). Wij nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.


U kunt als u een vraag heeft die geen spoed heeft ook uw vraag stellen via onze online diensten of via de mail. Wij beantwoorden u dezelfde dag nog.

Uiteraard helpen wij u ook graag aan de balie op onze praktijk aan de Dorpsstraat 93. In de Zevenster hebben wij geen balie en is geen assistente aanwezig.


Heeft u vragen waarin uw medische situatie besproken moet worden? Dan raden wij aan dit via de telefoon te doen. De assistente heeft aan de telefoon meer tijd en u kunt zonder dat anderen dat horen uw medische situatie rustig bespreken.


Houdt u er rekening mee dat de balie niet bezet is tussen 10:30 uur en 11:00 uur en balie dicht is tussen 12:30 uur en 13:30 uur omdat de praktijk die tijd alleen telefonisch open is voor spoedgevallen.

Kunt u geen bericht via de Uw Zorg Online app of ons portaal sturen dan kunt u ons ook e-mailen.


Schrijft in het onderwerp van de e-mail "medische klacht". Zo zorgt u er voor dat wij uw e-mail sneller in behandeling nemen.


Vermeldt in uw e-mail verder het volgende:

  • uw geboortedatum
  • eerste letter van uw voornaam en de eerste letter van uw achternaam
  • klacht
  • telefoonnummer waarop u bereikbaar bent en wanneer u bereikbaar bent